Livrarea

  1. Dupa incheierea valabila a Contractului, veti primi un e-mail care va contine numarul documentului de transport (AWB) pentru verificarea stadiului transportului, numarul si valoarea Comenzii, modalitatea de plata, precum si, dupa caz, data estimata a prestarii serviciilor solicitate de Cumparator.
  2. Livrarea se va efectua prin intermediul societatii de curierat indicata de MyBestseller.ro, in termen de 72 de ore de la incheierea Contractului. In ziua livrarii veti fi contactat de catre societatea de curierat, prin telefon sau SMS, la numarul de telefon mobil pe care l-ati furnizat in timpul procesului de comanda.
  3. Cu excepţia cazului în care partile au convenit altfel cu privire la momentul livrarii, Bunurile comandate vor fi livrate (transferul posesiei fizice sau controlul asupra acestora) către Cumparator fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nedepasind termenul legal de 30 de zile de la plasarea comenzii.
  4. Cumparatorul este exclusiv responsabil in urmatoarele situatii:
  • trebuie sa se asigure ca livrarea se poate face la adresa de livrare indicata si ca este disponibil la aceasta adresa la data livrarii pentru acceptarea Bunurilor și trebuie sa se asigure ca exista si cai de acces corespunzatoare la adresa de livrare;
  • daca livrarea nu poate avea loc deoarece accesul este insuficient sau dintr-un alt motiv pe care MyBestseller.ro, in mod rezonabil, nu il poate controla sau prevedea, Bunurile comandate vor fi stocate 2-3 zile la societatea de curierat, termen in care se va mai încerca o livrare și veti fi contactat de curier pentru stabilirea detaliilor de livrare. Dupa expirarea acestui termen, Contractul va fi considerat desfiintat de plin drept, fara nicio notificare prealabila si fara interventia instantei de judecata. In cazul in care costurile aferente acestei Comenzi au fost deja achitate, suma corespunzatoare va fi integral rambursata in termen de 7 zile calendaristice de la data expirarii termenului de depozitare.
    1. La livrare, documentul care confirma executarea corespunzatoare a livrarii trebuie sa fie semnat de catre Cumparator. Prin aceasta nu va fi afectat in nici un fel dreptul legal al Cumparatorului de a notifica ulterior constatarea unui defect sau orice alta lipsa de conformitate a Bunurilor. Refuzul de semnare a documentul de livrare reprezinta refuzul de acceptare a Bunurilor.
    2. Dupa semnarea documentelor de livrare, Cumparatorul dobandeste posesia fizica a Bunurilor comandate. Din acest moment, Cumparatorul preia toate riscurile asupra Bunurilor respectiv riscul de pierdere, pieire sau de deteriorare.
    3. In cazul in care Cumparatorul nu este disponibil personal, poate desemna o terta persoana care sa preia Bunurile in numele sau. Reprezentantul Cumparatorului care va prelua Bunurile trebuie sa fie o persoana cu capacitatea juridica necesara, respectiv sa fi implinit varsta de 18 ani, pentru a putea primi, in numele Cumparatorului, Bunurile.
    4. Livrarea se face de catre societatea de curierat, eficient si in conditii sigure, cu urmatoarele precizari:
  • Livrarea va avea loc in sistem de curierat door-to-door;
  • La livrare, Cumparatorul va verifica starea ambalajului si numarul corect de pachete livrate. In cazul in care exista deteriorari evidente sau sunt Bunuri lipsa sau incorecte, aceste constatari vor fi inregistrate in documentele de livrare. Articolele lipsa vor fi livrate gratuit; articolele deteriorate/incorecte vor fi returnate si vor fi, de asemenea, inlocuite si livrate gratuit sau li se va returna contravaloarea la cerere, conform politicii de retur. Pentru orice problema aparuta in procesul de livrare, Cumparatorul va contacta MyBestseller.ro la unul dintre numerele de telefon afișate pe Site, ori la adresa de e-mail info@mybestseller.ro.

Retur

Conform OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță și Legii nr. 51/2003, care aprobă Ordonanța, „consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. Produsele returnate trebuie să fie în aceleași condiții ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse) și în pachetul orginal în care au fost livrate. Atenție! Comerciantul, în cazul în care nu poate executa contractul din cauza indisponibilității produsului sau serviciului, trebuie să informeze consumatorul despre această indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a vărsat ca plată trebuie rambursate de comerciant în termen de maximum 30 de zile. Clientul se obligă ca înaintea returnării să creeze o fişă de retur din contul de client, care să conțină:

– data expedierii coletului;
– numărul comenzii;
– suma de returnat;
– modalitatea de plată dorită (datele contului bancar sau pentru mandatul poştal);

De asemenea, retururile se fac întotdeauna cu confirmare de primire exclusiv pe adresa: Str. Deal nr. 7A, Măgurele, jud. Ilfov. Cărțile sigilate pot fi returnate în termen de 30 de zile de la data cumpărării.

În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, în ambalajul original.

Orice conflict apărut între MyBestseller.ro și clienți va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românești în domeniu, iar soluționarea conflictelor este de compentența instanțelor românești.

Produsele digitale (ebooks) fac exceptie de la conditiile obisnuite de retur intrucat sunt considerate servicii de catre legislatia in vigoare.

Este obligatia si responsabilitatea clientului sa verifice informatiile de compatibilitate si instructiunile public disponibile pe site si sa se asigure ca produsele digitale pe care intentioneaza sa le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intentioneaza sa le utilizeze, inainte de a realiza achizitia.

In masura in care clientul a primit un link de download valid, in conformitate cu comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care MyBestseller.ro s-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de client. Linkurile de download oferite clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise și, in masura in care sunt functionale in conditiile si pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca MyBestseller.ro si-a indeplinit toate obligatiile fata de client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.

In situatia in care clientul achizitioneaza un produs digital care nu este compatibil cu dispozitivul sau si aceasta incompatibilitate este specificata in mod public pe site, nu va fi posibila returnarea contravalorii produselor atat timp cat clientului i s-a livrat un link de download valid care functioneaza in conditiile specificate pe site.

Procedura de retur

Pentru a obţine o autorizare de retur la produsele comandate, trebuie să urmaţi paşii de mai jos:

  1. Accesați secţiunea „Istoricul comenzilor” din Contul meu.
  2. Alegeţi comanda din care doriţi să returnaţi produse. Ţineţi cont că procedura de retur este valabilă timp de 10 zile de la data la care primiţi produsele. este livrată.
  3. Alegeţi produsul (produsele) pe care doriţi să le returnaţi, bifând căsuţa din dreptul numelui acestuia.
  4. (opţional) Adăugaţi o explicaţie, astfel încât să înţelegem care este motivul şi, astfel, să putem să ne îmbunătăţim serviciile.
  5. Apăsaţi butonul „Creaţi o fişă de retur”. Returul va trebui să fie autorizat de către noi. Acest lucru se va face în cel mult 3 zile lucrătoare de la plasarea cererii.
  6. După autorizarea returului,

Interactivitate

Promotiile sunt aplicate comenzilor care respecta integral regulile afisate pe site, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. MyBestseller.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a produselor pentru intreaga perioada de promotie si poate retrage promotia fara notificare prealabila.

Reclamatii privind produsele

Orice reclamatie privind produsele livrate la clienti va fi adusa la cunostinta operatorilor MyBestseller.ro in maximum 24 de ore de la primirea acestora, prin e-mail la info (@) mybestseller (.) ro sau telefonic. MyBestseller.ro urmeaza sa o solutioneze in maxim 3 zile de la primire. In cazul in care produsele nu se pot livra (stoc epuizat) sau integritatea produselor este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de către MyBestseller.ro, dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda.

Pretul final si livrarea

Pretul final platit de client este format din pretul produsului la care se adauga  cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente + pretul serviciilor. Compania noastra nu percepe clientului la cumpararea produsului nicio taxa suplimentara fata de pretul astfel calculat .

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii clientului, prin curierat rapid. Va rugam sa luati in considerare ca exista un interval de 12-24 ore intre inregistrarea comenzii si preluarea acesteia de catre curier. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata clientului.

Livrarea se va face in limita stocului disponibil. Datele de livrare pentru cartile in curs de aparitie sunt cu caracter informativ si pot fi modificate. In cazul in care comandati o carte aflata in curs de aparitie, veti fi notificat prin email inainte de livrare.

Comunicarea pe MyBestseller.ro

Persoanele inregistrate pe MyBestseller.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau alte informatii, cata vreme limbajul acestora este civilizat iar continutul comunicarilor nu este ilegal, obscen, rasist, provocator, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, nu serveste unor campanii de promovare care nu au legatura cu MyBestseller.ro, nu sunt email-uri in masa sau orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi sanctionate in conformitate cu legislatia penala in vigoare. MyBestseller.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comentarii sau comunicari. in cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente, se considera ca utilizatorul acorda MyBestseller.ro dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei terte entitati fizice sau juridice. MyBestseller.ro isi rezerva dreptul de a retrage de site orice comentarii sau comunicari considerate ca neadecvate si neconforme cu conditiile de mai sus, fara o avertizare prealabila adresata utilizatorului.

 

Meniu