Bunurile comandate pot fi platite in lei, in numerar la livrare, prin ordin de plata sau online cu cardul. Pentru platile in numerar, MyBestseller.ro poate incasa de la o persoana fizica suma maxima de 10.000 lei pe zi, prevazuta in Legea nr. 70 din 2 aprilie 2015 pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata.
Toate preturile indicate pe Site includ TVA si alte taxe aplicabile. Costurile de livrare vor fi evidentiate intotdeauna separat si adaugate la pretul total al Comenzii, respectiv la Bunurile comandate.
Cu exceptia cazului in care se prevede altfel in Termeni si Conditii, pretul total pe care il veti plati efectiv pentru Bunurile comandate este cel indicat in momentul inregistrarii Comenzii.
Costurile de livrare vor fi calculate in functie de greutatea Bunurilor comandate, respectiv de numarul kilogramelor, acolo unde nu există un cost forfetar fix.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, pentru plata online MyBestseller.ro foloseste serviciile oferite de NETOPIA srl (mobilPay). Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA, MAESTRO si MASTERCARD. Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru astfel de plati. Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa introduceti datele necesare autorizarii tranzactiei in platforma de plati, urmand instructiunile furnizate de aceasta platforma. Tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente a cardului dumneavoastra, in cazul in care acesta este asociat unui cont in alta moneda decat Lei.
Daca optati pentru plata online, dupa plasarea Comenzii, veti fi redirectionat catre pagina in care veti putea introduce datele cardului pentru a efectua plata online.
La plata cu cardul, suma aferenta comenzii este blocata pe cardul dumneavoastra pana la livrarea acesteia, moment in care suma va fi incasata.
Tranzactiile efectuate cu cardul sunt securizate prin metoda 3D Secured.
Datele cardurilor nu sunt salvate de catre MyBestseller.ro, ci de catre procesatorul de plati mobilPay, care este autorizat sa faca acest lucru.
Prețuri eronate
In cazul in care MyBestseller.ro descopera o eroare legata de pretul unui/unor Bunuri comandate deja de catre Cumparator, acesta il va informa pe acesta cat mai curand posibil despre eroarea produsa. In aceste situatii, Cumparatorul va avea optiunea fie de a reconfirma Comanda la pretul corect, fie de a anula Comanda.
În cazul în care Cumpărătorul nu poate fi contactat, într-un termenrezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de comandă, MyBestseller.ro va considera Comanda anulată şi Cumpărătorul va fi notificat despre aceasta prin e-mail.
Daca a intervenit o eroare legata de pretul unui/unor Bunuri comandate iar Cumparatorul decide anularea Comenzii, dupa ce a fost informat cu privire la preturile corecte ale Bunurilor, iar anterior acestui moment Cumparatorul achitase deja pretul Bunurilor comandate, MyBestseller.ro va oferi o rambursare completa in cel mai scurt termen (dar nu mai mult de paisprezece (14) zile calendaristice de la anulare).
In masura in care Cumparatorul nu a fost informat cu privire la preturile eronate, potrivit prevederilor din prezenta Sectiune, si Comanda a fost confirmata, Contractul valabil incheiat va fi in mod corespunzator executat si Bunurile vor fi livrate.
Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, fara a apasa pe butonul “Finalizeaza Comanda”, nu atrage dupa sine nicio obligatie pentru MyBestseller.ro, iar Bunul respectiv va putea fi achizitionat de catre alte persoane, fara a se garanta rezervarea acestora in favoarea Cumparatorului care a adaugat respectivele Bunuri in cosul de cumparaturi.
Exista posibilitatea modificarii pretului de comercializare a Bunului intre cele doua momente. Cumparatorul are obligatia de a verifica posibilele modificari.